fredag 23 april 2010

Väggar =)

Vilken känsla det var att komma in i huset idag, wow säger jag. Det börjar likna något nu och vad det har gått undan sen förra fredagen. De höll på som bäst och städa när jag kom, de håller verkligen ordning och reda, jag är imponerad =) Undra om man kan ha bättre och trevligare snickare än vi har, de är verkligen toppen på alla sätt. Elektrikern var oxå där i dag och fixade med sitt, en trevlig kille det oxå =)

Vi gick runt och kom överens om de väggar som vi vill ha förstärkta, så nästa vecka fixar de med det. De visade även "specialväggen" de gjort i tvättstugan till elcentralen. På originalritningen sitter elcentralen mitt på ena väggen. Men för att slippa "förstöra" väggen och inte kunna sätta upp överskåp eller hyllor så har de gjort en liten vägg direkt till vänster innanför ytterdörren till tvättsugan. Det blev väldigt bra =)


Entrén sett mot vardagsrummet


Entrén sett mot allrummet


Köket


Allrummet sett mot de båda sovrummen


Tvättstugan med den specialbyggda väggen

2 kommentarer:

Annelie sa...

Oj vad de jobbar på, visst är det häftigt när väggarna kommer upp :) Eksjöhus måste anlita de bästa byggarna för vi är också supernöjda med våran!

Med mig är det bra men maken är fortfarande sjuk, vet i sjutton om vi inte ska göra honom till doktorn i morgon så han kan få lite medicin.

Ha en trevlig helg!
kramar från jönköping

Carolin sa...

Visst är det härligt att se allt ta form! ;-)
Jag väntar nervöst att det ska bli onsdag så vi kan fundera ut hur vi ska göra... Hade tänkt åka på visningen i Bastasjö och kolla igen (vi var ju där i vintras) men struntade i det eftersom det är spegelvänt. Tänkte att det blir roligare att se ert senare! :-)