fredag 2 april 2010

Tomt & fix

Vilken härlig dag det har varit, solen har värmt så gott när vi har varit ute och fixat på tomten idag. Vi har röjt undan på framsidan och plockat och eldat på baksidan. Ett steg i taget, allt tar sin tid, men det blir bra till slut =)

Mamma och pappa tittade förbi och hade fika med sig, så vi har suttit på baksidan och gottat oss i solen. Lennart och jag tog en tur ner till bryggan för att kolla läget, det är så fint där. Blir nog ett och annat dop i sommar, för det finns en badstege =)

Vi avslutade trippen till Hasslö med middag hos mamma och pappa innan vi åkte en sväng till golfbanan för att testa svingen efter vinterns uppehåll. Det gick över förväntan, inte så ringrostig som jag trodde. Imorgon är det premiär att gå en hel golfrunda =)

Här är några bilder från dagen och på målarprojektet.

Lilla barnbordet med stolar, detta hade jag när jag var liten


Cafébord med stolar


Huset i sin helhelt, utan husvagnen


En av bryggorna nedanför huset

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej!

ja vad härligt det är med sol och vår!
handdukstorken är från Svedbergs, ja vi gillar den mycket också, men ska jag vara ärlig så är den använd 2 ggr tror jag. Inget jag hade lagt pengar på såhär i efterhand. Men fin är den och handdukarna hänger bra på den även om den är avstängd.

Kram Johanna