tisdag 20 april 2010

Bettan är hemma!

Veckorna rullar på här, redan tisdag. Har inte mycket uppdatering kring huset, eftersom jag inte varit där. Ska ut på fredag och kolla läget och diskutera ett par väggar som vi vill ha förstärkta. Kan va bra när man vill hänga upp plattv på väggen =)

Igår ringde verkstan och sa att Bettan var klar, jippppi!! Så idag har jag hämtat hem bilen, de har gjort ett mycket bra jobb med skadorna. En tvätt behövs för det är så mycket smuts och pollen i luften just nu.

Efter jobbet idag var jag och fixade mig en ny mobil, den gamla håller på att ge upp. Det blev en rosa mobil denna gången, me like =) just nu är den på laddning. På hemvägen gick jag inom Hemtex och hittade ett par söta ljuslyktor i rosa!! Vågar jag tala om att mina golfklubbor är rosa/lila...... Var helt såld på rosa när jag var liten, men "växte" ifrån det och var helt anti rosa lääääänge. Men nu verkar det ha växt tillbaka, skratt =)

Inga kommentarer: