måndag 8 mars 2010

2 år!!!!!!

Idag firar jag och Lennart 2 år tillsammans =) Tiden går fort när man har roligt ;) När jag kom hem från jobbet väntade en stor fin blombukett och min favoritchoklad. Har ni inte testat Åre Chokladfabriks choklad, så är det ett måste, den är underbart god =) Vi köpte direkt i chokladfabriken förra året när vi var i Åre. Chokladen säljs, förutom i Åre, lite varstans i vårt avlånga land. Lennart fick tag på den i en blomsteraffär här i stan. När vi var i Jönköping, så hade de chokladen i en blom/present butik i A6 köpcenter =)

Ikväll blir det god mat och rödvin, vardagslyx *s*

Idag har jag varit och visat upp Bettan hos bilverkstan, de har fotograferat och kollat skadorna. Så den 29:e mars ska hon in på makeover och få sina bucklor, repor osv fixade.

Love <3


Fina blommor

Underbart god choklad ;)

3 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis på eran 2-års dag, hoppas ni har firat ordentligt :) Ja Årechoklad är inte att leka med, precis som du skrev så har blomstertid på A6 det och där händer det att man stannar till ibland. Idag har vi varit och köpt kök, det blev en hel del förpackningar kan jag säga, herregud vad vi har burit :) kram

annelie sa...

Det är ett IKEA-kök, luckorna heter applåd och är släta vita och bänkskivan är svart. Har ni valt kök?

Annelie sa...

ja men det är ju så svårt med alla val, det finns många snygga kök att välja emellan. Vi valde faktiskt vitvaror genom eksjöhus men vi valde inte det som är standard. Antagligen hade man kunnat hitta billigare vitvaror men vi orkade inte ordna med allt så det fick bli så :) Ert kök låter jättefint, ska bli skoj att se!