torsdag 21 januari 2010

Kosta

Ja då var man hemma igen =) trött som få, två roliga och givande dagar. Vi har bott på Kosta skjutfält, och där är väggarna tunnare än tunnast, min "granne" har snarkat heeeeela natten. Rotade runt i väskan efter öronproppar men hade oturligt nog inte dem med mig. Tänkte att min Ipod skulle nog fungera, då var batteriet slut *suck*

Men annars hade vi  iallafall väldans roligt, var länge sen jag skrattade så mycket. Igår innan kvällsmiddagen åkte jag och min jobbarkompis till Kosta Outlet och kollade, jag hittade stora choklad/te muggar i brunt/turkost *nöjd* Vi hade inte så mycket tid att spana runt, för vi hade bestämt att vi skulle testa det nybyggda SPA:et. Det var jättefint och kändes lyxigt, kan rekommenderas, vi hade turen att det bara var vi och fyra till där, så gott om plats fanns det. Vi testade de 38-gradiga poolerna både inomhus och  utomhus, det var väldans härligt =) (bilderna på SPA:et är från hotellets hemsida)

En dag till, så är det helg, veckorna bara flyger iväg. Verkar inte bli något markarbetet denna veckan heller, kanske nästa? Det återstår och se. Vecka 9 närmar sig med stormsteg =)



Inköpet =)











Inga kommentarer: