lördag 30 januari 2010

En härlig lördag

Idag har varit en riktig härligt lördag. Men innan jag fortsätter inlägget vill vi skicka en kämpa-på-hälsning till Norrahammar/Jönköping och kusin med sambo, som snart blir föräldrar.... Vi hopppas att vi snart vet vem det är som bott i magen =)

Åter till vår lördag, vi, läs jag, sov lääääänge =) vilket jag gillar/uppskattar och göra på helgen, Lennart är för det mesta uppe med tuppen =)

När vi var klara här hemma gick vi ut på stan en sväng, jag har kollat på nya glasögon och möjligheten till att kunna ha linser. Tyvärr går det inte och korrigera mitt synfel fullt ut med linser =( men jag hoppas att den lösning vi kom fram till ska underlätta lite iallafall.

Har även handlat ett par vårtoppar, måste blicka framåt, snart är det vår =) även om det är svårt och tro det just nu =(

Vi har haft ett par kompisar på besök på eftermiddagen, så vi bjöd på kladdkaka. Alltid lika roligt och träffas, hoppas att vi ses snart igen.

1 kommentar:

annelie sa...

Sovmorgnarna på helgen är oslagbara :)!