lördag 2 januari 2010

Gokväll

Gokväll, idag har vi haft en riktig slappardag här hemma. Vi har kollat in skidorna och till det blev det våfflor med grädde och sylt *mums*

Lennart har laddat hem nya låtar till Lips, så nu har jag sjungit så jag är hes *s* Måste få skryta lite om mig själv. Jag sjöng Måns Zelmerlöws Cara Mia och jag hade femte bästa poäng i världen, fast troligast är i Sverige, för hur många vet vem Måns är där ute i världen =) var tvungen och ta ett kort. När jag var tia i världen med Hearts låt Alone, så tog jag inget bildbevis.


Emmisen - det är jag, Emmelie =)


Ikväll har vi ätit god mat, det blev rotsaksgratäng, gorgonzola fylld lax och vitvinsås *gottigott* Till det drack vi ett vitt vin som Lennart vann i ett vinlotteri Golfklubben hade i somras. Ett tyskt vin, som man tror är svenskt när man ser flaskan.... det var iallafall mycket gott och kan rekommenderas.



Maten


Vinet

2 kommentarer:

Annelie sa...

Det är ju så kul med sådana där spel där man får sjunga och låtsas att man verkligen kan det för en stund :)!Vi har singstar här hemma och det är alltid uppskattat! kram annelie

Annelie sa...

nej jag trodde inte heller jag var en sådan som sjunger offentligt men tydligen så, hehe! det är lätt att man kommer in i det.

ja precis vi har ju tagit bort en del väggar som man annars skulle kunnat haft en braskamin men jag tror jag har hittat en liten väggstump nu som skulle kunna funka. Ska bara försöka få med min kära man på denna idé också :)

ha en fin söndag!
kram