torsdag 4 februari 2010

Uppdatering

Håret åkte av igår, bestämde mig hos hårfrissan. Tror jag gillar det, lite svårt och veta för håret är helt galet jobbigt denna årstiden, blir ju aldrig nöjd hur jag än fixar och trixar. Lennart tyckte det var jättesnyggt, så jag får lita på honom ;)

Vad gäller grävningen så är det nya planer, ja undrar hur många gånger jag ska skriva det. Men grävaren har blivit sjuk =( stackarn och stackars oss, nej men skämt och sido. Planen just för tillfället är att grävningen ska starta på måndag och gjutningen ska, beroende på hur grävningen går, ske under vecka 7. Att det ska ta sån tid, men ingen rår för att de blir sjuka. Likadant var det för grannen, deras grävare blev oxå sjuk precis när det var dags att gräva.

Pärlan Bettan igenom besiktningen, tack för det =) En fin bil som håller en bra tag till enligt besiktningsmannen. Så bra att elvaåriga Bettan är i så god form *s* bra med en extrabil när vi flyttar till huset =)

Nu blir det vila på soffan, för den manliga delen av hushållet har snarkat och hostat mig i örat halva natten. Som grädde på moset började hans mobil blippa dåligt batteri oxå. God sömn, NEJ!! Behöver min skönhetssömn *s* tur det är fredag imorgon och en dag närmare helg =)

1 kommentar:

Annelie sa...

ja det är något speciellt att gå in i sitt hus för första gången :)! härligt att bilen gick igenom besiktningen. håller med dig, underbart att det snart är helg. kram