söndag 21 februari 2010

Helgen snart slut

Då var nästan helgen slut. Vi började med helgen med att slockna båda två i varsin hörna av soffan, jag helt slut pga olyckan och Lennart pga förkylning, igen! Jag vaknade till precis när damerna körde sin dubbeljakt och fick se Anna Haag ta OS-silver. Jag skrek rakt ut här, Lennart trodde "kriget" hade kommit och vaknade med ett ryck *skratt*

Lördagen var vi ute på stan en sväng, jag har fått besked att mina nya glasögonbågar har en leveranstid på ca 3 månader?! Jag bestämde mig för att kolla runt på andra bågar, men jag kunde inte släppa dem jag valt från början. Så jag kommer vänta ut leveranstiden, för de är såå snygga =) Blev lite shopping på stan, kunde inte låta bli *s* Ännu mer vårkläder till garderoben blev det.

Kvällen blev soft och koll på OS, vilken kväll. Vi satt här och jublade, OS-guld och OS-brons, lyckan är total i  familjen sportnörd =)

Idag fick vi tag på han som jag krockade med, så vi har skrivit skadeanmälan, som ska skickas till försäkringsbolaget. Får se när/om Bettan ska in och snyggas till på bilverkstan. Vi har även varit en sväng i Ronneby och hälsat på familjen Magnusson/Arvidsson, alltid lika trevligt.

Nu sitter vi här i soffan och väntar på skidskytte, har inte större förhoppningar på medalj, men det är kul och titta oavsett =)

Inga kommentarer: