onsdag 3 februari 2010

Lill-lördag

Idag är det onsdag, snart helg igen =) Veckorna bara springer iväg. Ska iväg och klippa mig om en timma, har inte bestämt hur jag ska göra, behålla det långt eller klippa av..... tror jag bestämmer mig när jag är där =)

Undra om något har hänt på tomten, vi har inte varit där och det har ingen vi känner heller. Bara och vänta och se när vi tar vår veckotur till ön.

Imorgon ska Bettan (den gamla bilen) besiktas, tror inte det ska vara några problem, men man vet aldrig. Sen är det förhoppningsvis bara tuta och köra igen.

1 kommentar:

Annelie sa...

Hej hej,
Tack så mycket för dina tips och idéer. Vi bestämde oss för att inte ha någon vägg där och ångrar vi oss så får vi väl helt enkelt bygga en då :) vi var uppe i huset innan idag och då var det lättare att tänka hur det skulle bli. Jag satsar också på hellre för många eluttag än för få, det borde funka :)!

Hoppas bilen går igenom besiktningen i morgon!

kram Annelie