fredag 26 februari 2010

Helgen är här =)

Äntligen är helgen här, så underbart. När jag hade jobbat färdigt åkte vi till ön för att kolla in alla ställningarna och få med dem på bild oxå. Blev sista fotograferingen på tomten innan tisdag, nu ska bara batteriet laddas, så är vi redo för husleverans =)

Vi åkte förbi mina föräldrar och sa hej. Mamma virkar OS-mössor, så jag har lagt in en beställning, tycker den är riktigt snygg =) Får lägga ut en bild sen när jag fått min mössa.

Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza *mums* Förra veckan köpte vi pizza, men vårt vanliga pizzaställe var stängt, så vi tog vårt reservställe, men usch och fy, pizzan var inte alls god =/ kommer inte köpa där fler gånger, då är det godare med hemmagjord pizza. På Hasslö finns det två ställen som gör pizza, och båda har jättegoda pizzor =)

Ikväll/natt hejar vi på curlingdamerna, hoppas att de tar guld!!! Blir en spännande skidskyttestaffet och se oxå, behöver jag säga att jag gillar sport *s*

Trevlig Helg, hörs snart igen!


Inga kommentarer: