söndag 2 maj 2010

Målning dag 2

Aj aj aj imorse kändes det som någon kört över mig, kan inte säga att jag är van vid kroppsarbete. Men skam den som ger sig, vi har målat hela dagen idag oxå. Det har gått jättebra och vädret har varit kanon även idag. Framsidan är nästan klar och baksidan är påbörjad, i stort sett är hela underbeslaget grundmålat. Imorgon fortsätter Lennart  & Co och måla, med de behöver hämta mer färg först.

Mina föräldrar servar oss med både fika och mat, det är kanonbra, så vi kan koncentrera oss på husarbetet. Tack tack för att ni ställer upp för oss =)

Måste säga att vi är sååå glada att vi har valt valmat tak, smidigt att slippa stege och det blir mindre att måla =)

Fortsättning följer....

Framsidan av huset


Jag in action i min "fina" outfit =)

Inga kommentarer: