måndag 27 september 2010

Roadtripp

Nu är jag hemma igen, mamma och jag har varit på roadtripp i helgen. Vi har varit i Jönköping och hälsat på moster och kusiner med familjer. Har även varit och hälsat på Annelie med bloggen http://hoswestbergs.blogg.se/ Det var jättekul och träffas på riktigt och få se deras fina hus. Och om de är i Karlskronatrakten får de gärna titta förbi och hälsa på oss här ute på ön =)

Igår var mamma, moster, kusin och jag i Ullared och shoppade loss totalt =) oj oj så mycket grejer det finns där, hade behövt längre tid för att hinna med och gå igenom allt. Men summerat, så blev det mest handlat till bebisen och hemmet. Nu står det ett gäng kassar i hallen och väntar på att bli uppackade *spännande*

Får återkomma med bilder på mina fynd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ullared!? Jag tyckte jag såg er skymta förbi på 5:ans program om Ullared i häromdan.

//
Mattias