torsdag 1 juli 2010

Telia = FELIA

Ikväll är jag riktigt arg och upprörd på Telia. Här är man ute i god tid och lägger beställning på bredband och IP-telefoni och de kan leverera det vi önskar. Får sms om att vi behöver kompletterar ett par uppgifter, jag ringer in och gör detta. Fortfarande är allt ok, det ska gå och leverera till vår nya adress. Och idag kommer ett brev på posten, en vecka innan inflyttning att de kan inte leverera tjänsten!!! WHAT?!?!?!?! Jag ringer och kollar om detta stämmer, jo det gör det, det är fullt i stationen och de kan inte leverera. Jag frågar om de inte kunde sett detta tidigare och meddelat, så vi hade haft en chans att fixa annat till inflyttning. Ja det var ju dåligt erkänner de och så kvids det fram en liten liten ursäkt.....

Vi kommer inte ha bredband eller telefon när vi flyttar in och allt är Telias fel. Jag har nu varit i kontakt med vår nuvarande leverantör och de har ledig plats i stationen, men det kommer ta några veckor innan allt är klart =(

1 kommentar:

Carolin sa...

Telia i ett nötskal... Vi var ju pilotområde här med fiber så det var SÅ mycket fel! Tror alla här på gatan har fått någon form av rabatt som kompensation.. Vilka blir det nu då? Hopplöst att va utan telefon och bredband!! Tur det finns mobiltelefoner! ;-)