måndag 13 februari 2012

Väntans tider

I fredags jobbade jag min sista jobbdag på länge, så nu är det väntas tider. Kändes konstigt att vakna i morse och inte behöva åka till jobbet. Dagen startade med att köra sambon till E22, för vidare färd mot Halmstad, sen åkte jag hem till mams och paps och åt frukost =) Sen hem och fixa en sväng och därefter åkte jag och mamma till stan, mysigt. Väl hemma, trött som en gnu, men tänk att då kunna gå och vila sig på soffan, lyx. Passar på att njuta så mycket som möjligt nu, innan nya tillskottet kommer, för då är det någon annan som kommer styra dagarna.

Vintern har kommit hit till södra Sverige, en hel del snö och idag var det -10 grader och strålande sol. En underbar vinterdag =)

2 kommentarer:

Sara sa...

Åhhhhh vilken lycka!! Jag såg precis er lilla tjej på Webbisar´och vi vill önska er ett superstort GRATTIS från Bromölla:) Mys i massor nu!

Stor karm fam Hansson

Kattis sa...

Jag hörde att väntans tid äntligen var över! Ett stort grattis till er och er fina tjej. Kramar