torsdag 8 september 2016

Nytt tak 2016 - del 3

Efter någon dag så bestämmer de sig för att ta bort ena containern och ställa dit den som stått vid garaget, vi är inte hemma när detta sker, men när jag kommer hem, så ser jag att det är hydraulolja på plattorna och rostskrapmärken efter hjulen/valsen på containern, som att man skjutit den på plats, istället för att lyfta. När jag går på baksidan av containern ser jag det, plattorna är trasiga i bakkant på containern. Går inte ser hur det ser ut under själva containern, men ringer till firman och säger att du lovade att återkomma om placeringen av containern. Jo men jag var i kontakt med containerkillen och det är inga problem?! Jaha säger jag, men här står jag med trasiga plattor, hur förklarar du det? Tyst i luren ..... det var ju inte bra, då får vi fixa de plattorna. Jag säger att vi får avvakta hur stor skada det är tills containern är borta, de jag kan se nu är det är en sättning och trasiga plattor.

Så jäkla trist när det blir så här, men man har inte mycket att säga till om, så vi fick avvakta tills containern var borta.

Inga kommentarer: